Poistenie nie je pre ľudí tá najdôležitejšia priorita, to si musíme priznať. Fakty hovoria jasne: pokiaľ o sebe nedávate klientovi aktívne a pravidelne vedieť, pomerne rýchlo na vás zabudne.
V dnešnej dobe už nestačí byť iba dobrým poisťovacím maklérom. Klienti sú čím ďalej, tým viac náročnejší a vyžadujú komplexnejší servis. A práve preto majú poisťovací makléri INSIA nástroje, ktoré nemajú na poistnom trhu konkurenciu.
Jedinečný automatizovaný servis, ktorý za makléra komunikuje s klientom
Keď máte v portfóliu väčší počet klientov, je prakticky nemožné komunikovať pravidelne s každým zvlášť. Viete si predstaviť, že by ste napríklad písali každému klientovi a ku každej poistnej zmluve osobitne mail o blížiacom sa výročí jeho poistenia? To sa určite nedá stíhať.
Práve preto majú makléri v INSIA k dispozícii automatizovaný systém personalizovaných emailov a videí, ktoré sú zasielané klientom v mene makléra. Vďaka tomu môžu napríklad rozosielať informačné emaily pred výročím poistných zmlúv. Klientovi tak neunikne nič dôležité a poisťovací maklér je s ním v pravidelnom kontakte. To je sila automatizácie, ktorá pracuje pre vás, aj keď ste napríklad akurát na dovolenke.
Napríklad vysoko personalizované video s prehľadom poistenia auta sa dostalo do finále Microsoft Awards 2019 a zvíťazilo v súťaži CX Awards.
Je nesmierne dôležité nestratiť s klientom kontakt a priebežne aktualizovať jeho údaje.
To sa nám perfektne osvedčilo vo výročných emailoch. Zasielame ich klientom pri poistení vozidiel, občianskeho majetku i životnom poistení, a to presne 70 dní pred výročím konkrétnej zmluvy. Klient má tak dostatok času na prípadné zmeny a aktualizácie. Mesačne odchádza v mene maklérov zo siete INSIA cez 18 000 e-mailov, takže si asi dokážete predstaviť, aká obrovská úspora času automatické emaily sú.
Výročný email klientovi rekapituluje:
- evidované údaje klienta
- informácie o vozidle
- základné parametre zmuvy
Ďalej email vysvetľuje klientovi tri možnosti, ako sa môže ku svojmu poisteniu postaviť, ak:
- nepotrebuje nič meniť a nové poistné bude približne obdobné
- obdrží predpis na výrazne vyššie poistné
- sa rozhodne pre úpravu poistnej zmluvy
Samozrejme, pokiaľ si maklér nepraje, aby jeho klienti tieto automatické výročné emaily dostávali, môže si automatizované rozosielanie vypnúť.
Prehlbovanie vzťahu medzi maklérom a klientom
Personalizovaný automatizovaný systém má nesporne množstvo výhod. Tou najväčšou je úspora času a prehlbovanie vzťahu s klientom. Maklér má istotu, že jeho klient bude o každom výročí zmluvy včas vedieť a klienta zasa hreje pocit, že na neho maklér naozaj myslí.
Čo ďalšie môžete ako finančný sprostredkovateľ vstupom do INSIA získať?
Čo ďalšie môžete získať?
- výplatu provízie kedykoľvek na jeden klik
- slobodu v umiestňovaní klientov do finančných inštitúcií
- vlastný kmeň klientov
- profesionálny servis
- otvorené a jasné jednanie a zmluva o spolupráci
- TOP provízie
- minimum starostí s legislatívou
- najmodernejšie online nástroje
Komplexná podpora nezávislých maklérov je základným stavebným kameňom podnikateľskej filozofie siete INSIA. Vďaka nej sú naši makléri vždy o krok pred konkurenciou.
Nečakajte a poďte spolupracovať so spoločnosťou INSIA. S nami určite zvládnete pracovať ďaleko efektívnejšie?